یزدفردا: امام جمعه یزد: مسئولان باید برای رفع مشکلات این قشر همت کنند تا به حق و مطالبات خود برسند.

به گزارش یزدفردا: آیت الله ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به مطالبات پرستاران گفت: پرستاران نسبت به حقوق و مزایا گلایه دارند که در این زمینه دولتمردان و مسئولان باید برای رفع مشکلات این قشر همت کنند و در این مسیر جدی باشند و کمک کنیم تا این قشر به حق و مطالبات خود برسند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اینکه باید با اتکا به توان داخلی مسیر را ادامه دهیم بر تربیت انسان‌های کاردان و متعهد تأکید کرد و گفت: با تربیت افراد متعهد و با تجربه توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اصحاب اربعین گفت: خوشبختانه در این مسیر افراد مختلفی همت کرده و ایثارگری نشان دادند و هرگونه خدمت‌رسانی به زوار اربعین را ارائه دادند که این امر قابل تقدیر است.

خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به بازگشایی مدارس نیز گفت: باید نسبت به فرهنگ و دین و آینده دانش‌آموزان بیشتر دقت کنیم و مسئولیت آن به عهده مسئولان فرهنگی است، سعادت و رشد و شکوفایی استعداد‌ها در مدارس بروز می‌یابد. البته عکس آن نیز اعم از خمودگی و فساد در صورت بی توجهی رقم می‌خورد که باید در این زمینه مراقبت کرد؛ بنابراین همه باید احساس مسئولیت کنیم چرا که دشمن با تمام قوا علیه اخلاق و دین فعالیت دارد.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ایران باید صبورانه در کنار رهبر معظم انقلاب به مسیری ادامه دهند که همه قدرت‌های پوشالی را از هم پاشید و در مسیر خدا قدم برداشت و امروز به جایی رسیده که در میان کشور‌های دنیا کشوری محبوب است و همه دنیا به دنبال شناخت انقلاب اسلامی هستند که مردم ایران به پا کردند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا